GRAN CANARIA DAG 1

Etter seks lange timer paa flyet kom vi endelig fram til Las Palmas. Derfra ble det en busstur paa rundt tjue minutter f´r vi kom fram til hotellet vaart. Var vel fremme rundt 14:30, spansk tid. Ettersom at vi kom saa sent har vi ikke solet oss noe i dag, bare litt paa verandaen. Ellers har vi vaert en tur paa supermarkedet, og i stad var vi og spiste middag. Ble positivt overrasket over hvor fint uteomraadet er, det er flere bassenger, og god plass til aa sole seg. Vi har jo all inclusive saa det er veldig greit, men naar det gjelder maten er jeg ikke saa fornýd. Spiste chips og ketchup og ett pizza stykke(som forresten var smaklñst, hadde gleda meg til god pizza, men der tok jeg feil) baade til lunsj og middag i dag, og slik tror jeg det blir resten av uka ogsaa. He-he..

Nina og jeg gikk oss en liten tur rundt hotellet for aa se paa omraadet.

Digg med stort basseng.

Outfit: Topp Monki Pasadena shorts BikBok Belte H&M Gladiatorsandaler Falkanger

Utsikten mot stranda i San Augustin.

Utsikten mot stranda + Playa Del Ingles.

Mamma som staar paa verandaen nederst til h´yre.

S´te katta.

Har ogsaa en del bilder som ble tatt etter middagen, men de ble tatt med digitalkameraet og den minnebrikken gaar ikke inn paa denne pcen, saa de blir lagt ut naar jeg er hjemme i Norge igjen. Pc-tiden min er straks ute, men det kommer nok flere oppdateringer etterhvert, om jeg faar tid.