TRENING UKE 36

Slik har jeg trent denne uka:

Mandag: Gym (sisten, basket, gymnastikk og volleyball) i 1 time og FunkyMoves i
1 time og 15 minutter. I tillegg var jeg på treningssenteret på kvelden og fikk satt
opp styrkeprogram. Jogget i 15 minutter som oppvarming, og gikk gjennom
programmet.

Tirsdag: 15 minutter jogging som oppvarming. 15x15 intervaller. 2 serier à 10 drag
+ 4 enkle drag. 15 minutter utjogging. Trente til sammen i 1 time og 15 minutter.

Onsdag: 10 min rask gange som oppvarming, etterfulgt av styrketrening (har et
eget program jeg følger, men orker ikke å skrive ned alle øvelsene her, så om
dere vil vite hva jeg trener, får jeg eventuelt ta det i ett eget innlegg senere?).
Tid: 1 time og 20 minutter.

Torsdag: Volleyball i 1,5 time. Aerobic i 30 minutter og step i 30 minutter.

Fredag: Gåtur tur/retur Prestegårdsskogen = 1 time og 45 minutter.

Lørdag: Hviledag.

Søndag: Skulle trene styrke med Heidi, men treningssenteret stengte klokka 15(wtf?),
det ble en hviledag.

4 kommentarer

..

11.09.2011 kl.20:04

Flinkis. Håpe på å få til litt trening i uka her æ også : -)

Hanne Storsve

11.09.2011 kl.20:06

siwberg: Takk:) Ja får håp du blir fit for fight snart igjen!:D

Mari Kulseth

11.09.2011 kl.21:55

bra trening det der ja!

børr kanskje tren litt æ å .. (a) ska faktisk begynn på håndball igjen.

Hanne Storsve

12.09.2011 kl.07:40

Mari Kulseth: Takk! Hehe. Åh, det blir sikkert

kjempeartig Mari:)

Skriv en ny kommentar

hits