NYTT STYRKEPROGRAM

Hei:) Tenkte jeg kunne dele styrkeprogrammet mitt med dere. Vet ikke om alle
synes det erinteressant, men tipper jeg har noen treningsinteresserte lesere.

Fra september og fram tiln har jeg hatt ett styrkeprogram, noe som har fungert bra
formeg.Problemet med og kun haett program er at jeg ikke kan trene to dager p
rad, da musklene trenger hvile.Derfor var jeg p treningssenteretp onsdag ogfikset
meg et to-delt styrkeprogram, som gjr at jeg kan trene oftere.

Dag 1: Armer og rygg.


Dag 2: Bein og mage.




Trener du styrke? Evt hvordan?

4 kommentarer

mennesketsallerbestevenn

10.12.2011 kl.15:15

Det er ingen hemmelighet at jeg ikke trener noe som helst x) Jeg blir veldig imponert om du klarer og holde dette vedlike :)

Hanne Storsve

10.12.2011 kl.16:41

mennesketsallerbestevenn: Hehe:p Ja jeg satser p flge dette programmet

minst fram til skoleslutt i mai:)

elise - sukkertooy

14.12.2011 kl.20:56

S fint at du velger styrke! Styrke forbrenner og det styrker bde kropp og sjel!

Jeg vil bare gi deg et lite tips! Tren chins neste gang du skal trene overkropp. Dette er den mest effektive metoden for akkuratt overkropp. Egentlig trener man alt gjennom velsen, verdt og prve. Chins kan vre vanskelig uten hjelpeapparat, men de fleste gym skal ha et slik apparat. Try it, du vil merke forskjell :-)

Hanne Storsve

15.12.2011 kl.08:58

elise: Ja, det er effektivt med styrketrening!

Husker jeg prvde chins for noen r siden, men hadde

ikke sjangs til f det til, haha. Kanskje jeg skal

prve meg p det igjen siden jeg er sterkere n. Takk

for tipset vrtfall:)

Skriv en ny kommentar

hits