NYTT STYRKEPROGRAM

Hei:) Tenkte jeg kunne dele styrkeprogrammet mitt med dere. Vet ikke om alle
synes det er interessant, men tipper jeg har noen treningsinteresserte lesere.

Fra september og fram til nå har jeg hatt ett styrkeprogram, noe som har fungert bra
for meg. Problemet med og kun ha ett program er at jeg ikke kan trene to dager på
rad, da musklene trenger hvile. Derfor var jeg på treningssenteret på onsdag og fikset
meg et to-delt styrkeprogram, som gjør at jeg kan trene oftere. 

Dag 1: Armer og rygg.


Dag 2: Bein og mage.




Trener du styrke? Evt hvordan?

4 kommentarer

mennesketsallerbestevenn

10.12.2011 kl.15:15

Det er ingen hemmelighet at jeg ikke trener noe som helst x) Jeg blir veldig imponert om du klarer og holde dette vedlike :)

Hanne Storsve

10.12.2011 kl.16:41

mennesketsallerbestevenn: Hehe:p Ja jeg satser på å følge dette programmet

minst fram til skoleslutt i mai:)

elise - sukkertooy

14.12.2011 kl.20:56

Så fint at du velger styrke! Styrke forbrenner og det styrker både kropp og sjel!

Jeg vil bare gi deg et lite tips! Tren chins neste gang du skal trene overkropp. Dette er den mest effektive metoden for akkuratt overkropp. Egentlig trener man alt gjennom øvelsen, verdt og prøve. Chins kan være vanskelig uten hjelpeapparat, men de fleste gym skal ha et slik apparat. Try it, du vil merke forskjell :-)

Hanne Storsve

15.12.2011 kl.08:58

elise: Ja, det er effektivt med styrketrening!

Husker jeg prøvde chins for noen år siden, men hadde

ikke sjangs til å få det til, haha. Kanskje jeg skal

prøve meg på det igjen siden jeg er sterkere nå. Takk

for tipset værtfall:)

Skriv en ny kommentar

hits