KØBENHAVN DAG 4

Denne dagen våknet vi begge opp reduserte etter gårsdagens festligheter. Sovet over frokosten hadde vi også
gjort, så det gjorde jo alt bare enda værre. Sto opp så fort vi rakk og gikk til Frederiksberg Centeret (et kjøpesenter
like ved hotellet) for å kjøpe oss frokost.

Kjøpte oss nachos på Cafe Piccolo, en nachos som bestod av kun chips, ost og salsa. Hvor er kjøttdeigen
      liksom?

Kjøpte en smoothie i tillegg, da nachosen ikke falt helt i smak.

Da vi hadde fått i oss litt mat, tok vi taxi til tivoliet, noe som er et must å besøke når man er i København.
Selv om man er som meg og ikke tar noen karuseller.. Utrolig stort, fint og koslig område!

Godt å slappe av med is på gresset.

Mange rare skilt her i København..

Hard Rock Cafe ligger rett utenfor tivoliet, så dagens middag ble inntatt her. Måtte selvfølgelig
kjøpe den klassiske t-skjorten også!

Marie sin burger.

Min New York Strip Steak, utrolig god!

Kvelden kom og vi var klare for vår tredje dag med festing. For meg som vanligvis fester 1-2 ganger i måneden
var det ganske hardt. Hadde magesmerter etter gårsdagens utgang, så jeg bestemte meg for å kun drikke de
rusbrusene jeg hadde på rommet, ikke noe mer. Mariebestis likte ikke dette noe særlig, og til slutt gikk jeg med
på å ta en drink på Rosie McGee's. Utrolig nok hjalp det faktisk, og magen ble bedre. Selvfølgelig begynte noen
gutter å spandere store mengder alkohol på oss, så kvelden ble langt i fra så rolig som jeg hadde tenkt meg.
Pytt sann, man lever bare en gang!

Nyter utsikten:)

Topp Sparkz Shorts VeroModa/Only Sko Jeffrey Cambell

Topp Sparkz Tights B-young Smykke Pieces Sko Jeffrey Cambell

Gira!

Meg og Lars, som er fra Dokka. Gøy, med tanke på at når jeg gikk på folkehøgskolen bodde jeg
       kort tid unna nettopp Dokka.

Jeffrey Cambell<3

Så har vi kommet til det punktet hvor jeg ikke husker navnet på folk. Det skjer 99% av gangene jeg er ute,
     og er kjempeirriterende! Vil jo snoke på folk på Facebook. Neida. Joda. Neida.. Denne karen er i hvert fall
     NSB-konduktør, såpass har jeg fått med meg, haha:)

En random som ville ta bilde med meg. Det kan jeg godt forstå, så sjarmerende som jeg er i fylla;)

Meg og millitærgutten, som spanderte altfor mye Tequila. Til gjengjeld kjøpte Mariebestis masse Mc Donald's
      mat til hele gjengen. Haha, priceless!

Hver natt da vi kom tilbake til hotellet, gikk vi alltid innom Mc Donald's og kjøpte oss nattmat.
      Rett og slett for å prøve å unngå og bli dårlig dagen etterpå. Denne natten var intet unntak.
      Problemet var bare at vi (av en eller annen uforståelig grunn) fikk latterkrampe herfra og til
      månen. Og den gikk ikke over med det første for å si det slik. Jaja, de som jobbet der/spiste
      der fikk i hvert fall god underholdning.

Helt normalt:)

____

Den femte dagen vår i København, altså fredagen, gjorde vi ingenting spesielt. Tror faktisk ikke jeg har noen bilder
fra den dagen i det hele tatt. Det vi gjorde var å stå opp kl 09.30 for å rekke hotellfrokosten, for så å legge oss igjen
og sove til kl 13.30. Deretter sto vi opp, gikk litt, og gikk enda litt mer, før vi fant ei pizza-sjappe hvor vi spiste
"frokost". Så skulle vi gå til Strøget, men etter og ha gått lengre enn langt ga vi opp, og tok taxi  resten av veien.
Resten av dagen lå vi som to slakt i hotellsenga. Skulle egentlig ut på kvelden, men det orket vi rett og slett ikke.
Må jo ta litt hensyn til kroppen vår også, og ikke ødelegge den helt.