13 KG LETTERE

Tenkte det var p tide skrive litt mer om dietten min som jeg har nevnt at jeg gr p.

Det hele startet i august 2013. Jeg var lei av vremisfornyd med kroppen min, og bestemte
meg for at nokvar nok. Etter ha trent variert og regelmessig i 1-2 r uten se resultater, skjnte
jeg at noe mtte gjres med kostholdet. Ikke at jeg hadde ett spesielt usunt kosthold (spiste vel litt
typisk norsk), men det hadde selvflgelig forbedringspotensiale.

S jeg tok kontakt med min kjre barndomsvenninne Monica (som driver med bikinifitness),
og spurte om hjelp. Jeg fikk satt opp bde treningsplan og matplan, og 1.september var det i gang.
Jeg har gtt fra og ikke like salat til spise det to ganger daglig, og Cottage Cheese som jeg var
skeptisk til er n blitt favorittmltidet mitt. I tillegg til ha gtt nedi vekt og centimeter, har jeg alts
blitt mindre kresen(hvem hadde trodd det). Med andre ord: Kun positive ting har kommet ut av det
endre livsstil:) Ja, det har vrt kjipt vre p jentekvelder/bursdager uten kunne spise kake
og godteri, men nr man har ett ml man jobber mot, er det verdt det til slutt.

Jeg blir selv veldig inspirert og motivert nr jeg ser fr/etter bilder av andre, s jeg tenkte dele
ett av meg ogs, selv om det er skummelt.

26.10.13 - 29.03.14

Dette er resultatet av hard jobbing i 7 mneder, og jeg nrmer meg sakte men sikkert mlet mitt.

Dere har sikkert hrt det fr, at trening teller 30% og kosthold 70%. Tidligere har jeg alltid tenkt
at det ikke stemmer, men jo, det gjr det faktisk. Med en gang jeg endret kostholdet mitt(trente
som fr), begynte kroppen gradvis endre seg. S tenk p det, det hjelper ikke trene 7 dager
i uka, om du ikke spiser riktig.

S, hvordan spise riktig? Jeg har ftt flere sprsml om hvilken diett jeg gr p osv, men matplanen
min kommer jeg ikke til dele. Rett og slett fordi den er tilpasset meg og mine behov, og justert
deretter. Det som funker for meg, funker ndvendigvis ikke for deg, og motsatt. Jeg skal forresten
slutte med dietten min snart, tror bde hode og kropp har godt av det(sitat Monica). N er det slutt
p flge en plan og bruke kjkkenvekt til mle opp alt jeg spiser. Det er p tide g over til
bare spise sunt (jeg vet jo n hva jeg br spise, forskjellen blir vel at jeg ikke teller kalorier og
at jeg kan skeie ut litt mer). Det blir rart, men samtidig godt:)

Vet ikke helt hva mer jeg skal si, men om dere har noen sprsml eller noe dere vil jeg
skal skrive
om er det bare legge igjen en kommentar. Selv om jeg ikke kommer til vise
dere dietten min,
kan jeg alltids komme med tips til god, enkel og sunn mat, samt trening:)

10 kommentarer

Linda Taylor

08.04.2014 kl.23:04

Flink du er :)

Andrea Ramstad Aatlo

08.04.2014 kl.23:16

Det var virkelig imponerende, og god motivasjon :) for en flott kropp du har!

Marthe Yttervik

08.04.2014 kl.23:18

Utrolig bra jobbet! Flink er du :)

Hverdagsliv

08.04.2014 kl.23:54

Flink! :))

Marianne Monsen

09.04.2014 kl.08:44

S utrolig flink du har vrt!! :-)

Hanne Storsve

09.04.2014 kl.12:25

Marianne Monsen: Tusen takk :))

Hanne Storsve

09.04.2014 kl.12:26

Marthe Yttervik: Tusen takk! :D

Hanne Storsve

09.04.2014 kl.12:26

Andrea Ramstad Aatlo: Tusen takk! Hyggelig hre :)

Hanne Storsve

09.04.2014 kl.12:26

Linda Taylor: Takk :D

Hanne Storsve

09.04.2014 kl.17:30

Hverdagsliv: Takk :)

Skriv en ny kommentar

hits