februar 2011

MÅNEDENS OUTFITS

1. Topp og bukse BikBok Sko Converse 2. Topp og bukse BikBok Sko Acne 3. Topp og bukse BikBok Sko Acne 4. Genser Monki Boyfriend shorts H&M Sko Converse5. Frynsetopp, smykke og shorts BikBok Sko Ac...

TID FOR JOBB

Da er jeg hjemme igjen etter en relativt kort skoledag. Rakk akkurat og få med meg litt av VM-sendinga, gratulerer med gull til Marit Bjørgen. Den dama er rå! Skal bruke den neste halvtimen til å s...

TRENING UKE 9

En uke med fri fra skolen har også ført til en uke med fri fra treninga. Grunnen til det er vel egentlig at treningssenteret har hatt en egen vinterferie plan, hvorden besteinstruktøren ikke har ha...

Genser, haremsbukse og smykke BikBok Jakke GinaTricot Sko Acne

280211

Vinterferien er over og det er på tide å vende tilbaketil skolebenken. Det er ikke til å legge skjul på at jeg er utroliglei av skolen.Nei, det ble feil, jeg er utrolig lei av allmenn påbygning. Se...

BLOGGEN PÅ FACEBOOK

Da har jeg opprettet en fanpage for bloggen på Facebook. Her vil jeg legge ut alle innlegg, og eventuelle andre oppdateringer som ikke nødvendigvis kommer herpå bloggen. Håper dere som leser blogge...

DAGENS OUTFIT

Ah, tenk at om veldig kort tid er det allerede mars, den første vår måneden. Jeg håper sola titter fram ofte og at graderstokken stiger, slik at jeg slipper å pakke meg inn i boblejakke og alt muli...

DAGENS ANTREKK

Topp og shorts BikBok Sko Converse Armbånd Kreta Solbriller H&M Da stikker jeg på jobb:) Senere i dag skal jeg møte Inger Marie søta, og vi skal sikkert kose oss med masse snacks som vanlig. Hehe....

GÅRSDAGENS ANTREKK

Genser og smykke H&M Never Denim Jeans BikBok Sko Acne

WORKIN 9 TO 5

God morgen:) Oppe tidlig i dag fordi jeg skal på jobb. Jobber fra 9-17. Hva kvelden bringer vet jeg ikke, men en ting er sikkert, jeg er utrolig lei av å sitte hjemme og kjede meg. Har ikke gjort a...

DAGENS OUTFIT

Har hatt veldig fint vær i det siste og i dag er intet unntak. Måtte fram med solbrillene, noe som er et godt tegn på at våren nærmer seg:) Topp Monki Ring og haremsbukse BikBok Sko Acne Solbrill...

MEMORIES

Etter og ha sett en veldig dårlig film, sitter Nina og jeg foran hver vår pc og kjeder oss. Er absolutt ingenting å se på tven i kveld. Nå nettopp fant vi begge fram noen gamle mobiler, og der var ...

Genser og sko H&M High waist shorts VeroModa

KOSLIG DAG MED LENA

I dag sto jeg opp så tidlig som klokka 09:15, for å rekke og ordne meg samt spise litt før jeg fikk besøk av Lena. Snuppa hadde vært og kjørt kjæresten på jobb tidlig i morgest, så derfor passet de...

DAGENS OUTFIT

Topp, smykke og Shorts BikBok Sko AcneTycks?

DAGENS

Jadda, hull i strømpebuksa etter og ha prøvd den èn gang, for dårlig GinaTricot.. Genser Monki Øredobbeog strømpebukser GinaTricot Boyfriend shorts H&M Sko Converse

YESTERDAYS TRAVEL OUTFIT

Kom til bussholdeplassen tjue minutter før bussen skulle gå i går, så da benytta jeg muligheten til og knipse noen outfit bilder. Som dere ser var det blå himmel og sol, digg, Jakke Cubus Genser H...

HOME SWEET HOME

Da har jeg kommet meg hjem til Trønderlag igjen. Har vært flink pike og pakket ut alt allerede, vanligvis blir det liggende en uke eller lengre. Mamma og pappa er bortreist, så Nina og jeg er hjemm...

DAGENS INNKJØP

Short fra VeroModa - 399 kr. Genser fra H&M(dårlig bilde i grunn)- 99 kr. Strikkagenser fra Monki - 400 kr. Topp fra Monki - 150 kr. Topp fra Monki (kort foran og veldig lang bak) - 40 kr!Alt ser s...

190211

Da er vi tilbake på Catosenteret, etter en hel dag i Oslo. Føttene mine dør snart av smerter, var så smart og brukte Acne skoene mine, noe jeg aldri skulle ha gjort. Var nære på at jeg måtte kjøpe ...

OSLO I DAG

Oversized topp og ugleøredobberGinaTricot Never Denim Jeans BikBokGood morning:) Kom akkurat opp på rommet etter og ha vært nede og spist frokost. Om ei lita stund setter vi oss på toget mot Oslo, ...

GRATULERER MED DAGEN

Lenami fyller hele 20 år i dag, gratulerer så mye vennen! Innmari synd at jeg ikke kunne være med på surprisepartyet i går. Skal kjøpe fin gave til deg i Oslo i dag snuppsi. Har ikke råd til ACNE d...

DAGENS INNKJØP

I morgest dro jeg som sagt på shopping, nærmere bestemt til Amfi Senteret i Moss. Har aldri vært så forvirret inne på et kjøpesenter før, skjønte virkelig ingenting. Senteret var kjempestort og had...

MEXICANSK AFTEN

I kveld er det Mexicans aften på senteret. Vi kom nettopp tilbake på rommet etter middagen, som selvfølgelig bestod av taco og nachos. Elsker nachos! Fikk utdelt søte hatter og bordene var pyntet...

GOD MORGEN

Sto opp klokka 8 i dag, og var utrolig trøtt, selv om jeg la meg tidlig i går. Sitter og ser Vampire Diaries nå, men om en halvtime skal jeg ta bussen/toget inn til Moss. Må jo finne på noe mens He...

Oversized toppog NeverDenim jeans BikBok Sko Acne

FRAMME I SON

Kl 12:15 Da har jeg kommet meg fram til Son. Var første gang jeg tok fly alene så var litt nervøs, men det hadde jeg ingen grunn til, det gikk kjempbra. Hadde på forhånd sjekka busstider og navnpå...

TRONDHEIM - OSLO/RYGGE

God morgen:)Skal snart sette kursen mot Værnes, hvor flyet til Oslo/Rygge går klokka 08:35.Reiser ned dit for å besøke Helenebestis, som har vært i Son/Moss hele måneden. En perfekt start på vinter...

150211

Sitter på skolen og har naturfag, men for å si det sånn;Læreren kan ikke å lære bort.Så, idette faget leser jeg og gjør oppgaver på egen hånd. Har kommet godt i gang med det kapitlet vi holder på m...

VALENTINES DAY

Happy Valentines Day folkens:) Må innrømme at jeg ikke har noe spesielt forhold til denne dagen, da jeg alltid har vært singel. Føler dagen er mer å feire for de som har kjæreste. Likeveler jeg ikk...

MORSDAG

Gratulerer med morsdagen, verdens beste mamma! Vet du følger med på bloggen min.. Nå skal jeg kjøre til Bæssa, hvor flere i slekta er for å feire henne. Senere i kveld blir det sikkert fei...

130211

Dette har vært tidenes dårligste treningsuke, etter at jeg i januar startaå trene ordentlig og regelmessig. Tirsdag: CardioKick i 60 minutter (40 minutter kondisjon og 20 minutter styrke).Onsdag: ...

HVA SKJER MED NORGE?

Jeg snakker selvfølgelig om Melodi Grand Prix, som jeg den siste halvtimen har fulgt med på. Akkurat nå ble det klart at Stella vant med låten "Haba Haba". Er det mulig? Jeg personlig synes ikke sa...

120211

Har vært på jobb fra 08:45 til 16:00 i dag, så nå sitter jeg i sofaen og slapper av. Det er planen for resten av kvelden og, orker ikke å dra bort. Kjøpte meg 3 filmer for 200 kr på Sparkjøp i går,...

DAGENS OUTFIT

Våknet til sol og knallblå himmel i dag, så outfitbildene ble tatt ute. Ikke at det var så varmt da men..Kjole ogfuskepelsBikBok Sko AcneDa må jeg fyke avgårde, skal på jobb klokka 16:00, men før d...

LENA OG HANNE GJØR NOE DE IKKE KAN

{Har hatt besøk av Lena i hele kveld og vi har lagd videoblogg som dere ser. Filmen vi så var forresten SALT med Angelina Jolie. Sinnsykt spennende film, har ikke ord. Elsker actionfilmer! Haha, h...

THE BACKUP PLAN

I kveld har jeg hatt besøk av Inger Marie, Beathe og Jørgen. Var ei stund siden jeg hadde sett gjengen, så det var veldig koslig. Vi dro på bensinstasjonen for å leie film, men det var ikke bare ba...

JEG FLYTTER TIL TOTEN I HØST!!

Hva i huleste holder jeg på med nå? Tenker dere sikkert. Jo, det skal jeg fortelle. Søndag kveld sendte jeg inn en søknad til Toten Folkehøgskole. I går fikk jeg som sagt en hyggelig mail. I den st...

BIKBOK STYLEGUIDE UKE 6

I love it, do you?

070211

Kom akkurat hjem fra jobb og er veldig sliten, så tror jeg skal finne senga snart. Først må jeg bare se ferdig Top Model. Har aldri fulgt med på programmet før, men tenkte jeg skulle begynne å se å...

TRENING UKE 6

Håper virkelig ikke jobb kommer i veien for treninga denne uka, vil gjennomføre heleplanen, hehe:)

060211

Da er det søndag og igjen på tide å poste ukas treningsresultater.Mandag: Step & Styrke i 60 minutter (40 minutter kondisjon og 20 minutter styrke)Tirsdag: CardioKick i 60 min (40 minutter kondisjo...

NY KJOLE

I går etter jobb dro jeg innom BikBok for å kjøpe denne genseren. Har sett den på bloggen til Julia og synes den serså god ut. Selvfølgelig hadde ingen av de tre BikBok butikkene jeg var på gensere...

LOVE & OTHER DRUGS

Kvelden/natta har jeg tilbragt sammen med Mariebestis, som endelig er hjemme på besøk igjen. Da vi møttes tidlig på kvelden hadde vi absolutt ingenting å gjøre, så vi kjørte bare rundt litt overalt...

DAGENS

Har ikke bestemt meg for hvilke converse jeg skal bruke enda.. Høye eller lave? Topp BikBok Boyfriend shorts H&M Sko ConverseMå kjappe meg å kjøre sånn at jeg rekker bussen (dere skjønner, her i Kl...

GOD MORGEN

Sto opp ekstra tidlig i dag (les: kl 09:00) for å ha god tid på meg, før jeg drar på jobb. Etter og ha brukt litt tid på sminking og til å finne antrekk gikk jeg opp på kjøkkenet, hvor jeg ble møtt...

4.FEBRUAR

Startet fridagen med spinning- og rockeringtime påtreningssenteret. Da jeg kom hjem var jeg flink pike og gjorde min del av ukas husarbeid, vasking av badet og gangen. Ellers har jeg bare slappet a...

HELG!

Da er jeg hjemme igjen etter å ha hatt studieorienteringsdag. Var først på Heimdal vgs hvor en gjeng studenter fortalte om forskjellige studiesteder, lånekassen osv. Deretter dro Monica, Frøydis og...

SPANIA I APRIL

For noen uker siden skrev jeg et innlegg om at jeg skulle reise til Egypt 9.april. De fleste har sikkert fått med seg om hva som skjer der nede nå. I går fikk mamma mail om at reisen vår var kansel...

020211

I dag blir en dårlig bloggdag. Sitter på skolen (ble nettopp ferdig med naturfagprøven så har fri i 40 minutter), og der skal jeg sitte fram til kl 15:15. Deretter må jeg kjappe meg på jobb, starte...

DAGENS INNKJØP

Har tilbragt skoledagen i byen med klassen, vi har vært på teateret og sett "Et dukkehjem" av Henrik Ibsen. Stykket var modernisert og det var faktisk ganske bra, men litt langdrøyt, som teaterstyk...

PERSONLIG ALMANAKK

Denne overskriften har flere av favorittbloggerne mine hatt den siste tiden. Endelig kunne jeg ta i bruk den selv og. I dag kom nemlig almanakken min fra svenskeTryckdig. Forsiden. Vet bildet ser u...