august 2010

HJEMME FRA KINO

Da er jeg hjemme igjen, etter noen timer på kino. Både Helenebestis og jeg vil anbefale alle og se Varg Veum - Skriften På Veggen, UTROLIG BRA FILM!Sa at jeg skulle ta outfitbilder og det gjorde je...

KLAR FOR LITT ACTION

Da er jeg akkurat kommet inn døra etter og ha vært på skolen, men skal straksdra ut igjen. Helenebestis og jeg skal på kino og se Varg Veum kl 18:40 i kveld, og smarte meg kom opp med det forslaget...

TODAYS OUTFIT

Hehe, katta ble visst med på det ene bildet. Bluse - H&MLEE bukse - CarlingsRing og armbånd - KretaJakke - H&M (låner av A)Sko - converse

NY UKE

Da er første dag av denne uka overstått. Lagde meg en litenukeplan (skulle etterligne Kissie sin, haha) i går, og detsom sto på planen for i dag er unnagjort. Kan godt hende jegtar meg en tur ut nå...

OUTFIT

Cardigan - H&MBasic topp - VeroModaLEE bukse - CarlingsWedges - FalkangerJofama by Kenza bag - Nelly.comRing - GranCanaria en plass(gave fra Helene)Fortell meg hva du synes da? :)

29.08

God morgen:) Sto opp for en times tid siden og formen er på topp. Hadde joplanlagt og dra på Melhusfestivalen i går også, men siden det regnet så utrolig mye, droppa jeg det. Jeg dro likevel til Me...

MELHUSFESTIVALEN 2010 DAG 1

Da har jeg kommet meg hjem til Klæbu igjen, etter og ha overnattet på Melhus i natt. Amanda og jeg skulle som sagt sove hos Bæssa(mormor), noe som var veldig realt(Tok oss 5 minutter og gå til og f...

KLAR FOR NOK EN FESTIVAL

Beklager for den dårlige oppdateringen de siste dagene, har visst helt glemtat jeg har ett kamera. Uansett, det blir ikke noe ordentlig blogging i dag heller,siden jeg skal på Melhusfestivalen om n...

24.08

Sen blogging i dag, men har vært mye ute. Først harjeg vært på skolen(hvor vi b.la fikk omvisning, i fjøset, stallen osv, HAHA), så jobb, deretter noen timer på CitySyd med Nina.Resten av kvelden s...

1.SKOLEDAG OVERSTÅTT

Da har jeg akkurat kommet hjem etter min første skoledag. Starta med atalle vg2 og vg3(heter tydligvis det, selv om jeg går 4.året) elevenesamlet seg i gymsalen. Var litt annet enn når jeg har gått...

BACK TO SCHOOL

Til tross for at jeg ikke starter før kl 12:30, var jeg oppe så tidlig som 09:15. Synesdet er godt og ha litt god tid, spesielt første skoledag. Dessuten tenkte jeg jo ogposte dagens outfit før jeg...

FERIEN ER OVER

Da er ferien over for denne gang, og i morgen starter skolen igjen. Sommeren 2010 har vært veldig vellykket for min del. Jeg harrukket og vært på Sommerfestivalen, roadtrip til Molde med Helene og ...

KOSLIG KVELD I GÅR

Har vært så opptatt med og få lagt ut alle bildene fra Kreta at jeg glemte og oppdateredere på hva jeg gjorde i går. Første del av dagen gikk som sagt i forrige innleggmed til shopping på City Syd....

INNKJØP 20.08

I går var mamma, Nina og jeg på City Syd en tur for og handle inn litt nytt til skolestart.Ettersom at det var lønningsdag for min del, fikk jeg svidd avkortet litt,men det er verdt det.Skjorte(lov...

KRETA: INNKJØP

Her er de få innkjøpene jeg gjorde på Tax Free'n og på selveKreta:Hamstrer alltid inn Mascara den ene gangen i året jeg er på Tax Free'n, sparer så utrolig mye. Tok av litt da, men nå har j...

KRETA: DAG 13

Da dette var den siste soldagen vår(dro hjem tidlig på torsdagen), blirdette også det siste innlegget fra selve turen. Innkjøpene som ble gjortkommer i ett eget innlegg straks. Til slutt vil jeg ba...

KRETA: DAG 12

Nina og jeg var på bassenget alene i dag, mens mamma og pappa var på beachen, KOS. Digg og ligge og sole seg på flytemadrass!På kvelden gikk vi ned til stranda for og prøve og ta noen fine bilder m...

KRETA: DAG 11

Fikk deilig massasje på stranda, men ingen slår Helenebestis uansett. <3Ferdigpynta og klar for nok en kveld på Astrea.Fine utsikten. Bygningene(7-8 stk ca.) dere ser er hotellet vi lå på.Dansin...

KRETA: DAG 10 (hadde ingen bilder fra dag 9)

Solings. PENT utrykk da..Klare for nok en lunsj på NISOS.

KRETA: DAG 8

Denne kvelden tilbragte vi på Astrea, en resturant "oppå toppen der", somdet står på t-skjortene deres. Anbefaler dette stedet om du vil ha god mat,og et morsomt show etter maten. Her er det alltid...

KRETA: DAG 7

Halve tida har gått, altså ei uke, så denne dagen tok jeg et bilde av hvor brun jeg var blitt, for og sammenligne med den siste dagen. Typisk at jeg glemte og ta det siste bildet da, haha, men men....

KRETA: DAG 6

Meg og mamma på Troulakis beach, som er eid av broren til Maria, som eier Troulakis Village som vi bodde på.Barnepizza<3Nina på Plus.På vei hjem, utenfor hotellet.Haha, legg merke til Nina i bak...

KRETA: DAG 5

Ingen spesielt interessante bilder og vise frem fra denne dagen, men legger ut de få som ble tatt likevel:

KRETA: DAG 4

Klar for lunsj.... som for min del bestod av pizza med ost og skinke på Nisos(kjempefin strandbar/spisested)hver dag. I tillegg spiste jeg akkurat det samme over halvparten av middagsmåltidene på k...

KRETA: DAG 3(OUTFIT)

Kjole - Nelly.com, ballerinas - H&M, fotlenke - butikk på Kreta.Hadde visst bare to bilder fra denne dagen, men ser i dagboka mi at kveldengikk med til og sitte på internettcafè, se fotballkamp(Tro...

KRETA: DAG 2

Nina.Klare for fotballkamp, Rosenborg - Sandefjord(?).Mamma, Pappa, meg og Nina på Plus. Om dere vil se fotballkamper fra tippeligaen(ellerutlandet for den del) eller bare ta en drink, anbefaler je...

KRETA: ANKOMST/DAG 1

Tok flyet fra Værnes klokka 18:10 torsdag 5.August, og ankom hotellet (Troulakis Village i Platanias) i 03 tiden på natta. Tok noen bilder av selve hotellrommet, før vi hoppa rett i senga. Sto opp ...

BORTE BRA, HJEMME BEST

Da har jeg endelig kommet meg hjem til Norge igjen. Til min store glede var det sol og 24 grader da jeg gikk ut av flyet på Værnes for noen to timer siden. Er litt stressa nå fordi jeg har en del b...

1 DAG IGJEN

Ja, naa er det faktisk bare en soldag igjen, f;r jeg reiser hjem. Begynner og bli ganskelei av varmen og den klamme lufta (+ all junkfooden), saa jeg gleder meg til aa kommehjem.Har massevis av bil...

UPDATE FRA KRETA

Som dere ser har Helenebestis vaert saa snill og gjesteblogga, thanks babe!Overraskende nok har jeg klart meg uten pc de 3 dagene jeg har vaert her,men i dag bestemte Nina og jeg oss for og dra inn...

Gjesteinnlegg fra Helenebestis!

Hei alle blogglesere! Som dere sikkert har fått med dere er Hanne dratt til Kreta, hun dro i går kveld og skal være et par uker.Jeg har akkurat snakket med henne, og hun liggerå koser seg i tropeva...

05.08

Våknet opp i armkroken til kjekkasen min i morgest, perfekt start på dagen! Snart blir den enda bedre, for klokka 15:00 setter jeg kursen mot Værnes, og klokka 18:10går flyet til Kreta. Ah, livet e...

A DREAM COME TRUE

Er så glad akkurat nå at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Haha. Har drømt omlaaangt hår i mange år, og i dag gikk den drømmen i oppfyllelse.Extensions<3Er så heldig og ha ei venninne som...

03.08

God morgen :) Oppe i nogenlunde rett tid i dag, selv om jeg har tatt ferie. Hvorfor? Husker dere hva jeg skrev i dette innlegget? Uansett, skal ialfallpå *** **** og fikse det i dag. Har time klokk...

DAGENS OUTFIT

Topp - NellyBukse - BikBokWedges - FalkangerBlazer - OnlyVeske - BagoramaNå har jeg forresten tatt ferie, og det er så godt. Gleder meg til og sove lenge i morgen!I tillegg er det også bare 3 dager...

KLABBLAGFESTIVALEN 2010

I følge Facebook var det ialfall det festlighetene Nina og jeg var på i går het..Passa vel ganske bra igrunn og, hehe. Kjente kun èn person fra før (restenvar folk fra Tiller og andrefolk fra Klæbu...