Reiser

SHOPPING I LONDON

Tenkte bare vise dere innkjpene mine fra London - det ble alt fra sokker og underty til treningsklr og fine partytopper. Litt av hvert alts, og jeg er veldig fornyd. Kunne lett ha shoppet my...

LONDON 10-13.APRIL

Da er jeg hjemme igjen etter en super tur til London. Kom hjem natt til mandag og grsdagen gikkmed til jobb og utpakking, s jeg har ikke rukket blogge noe fr n. Som jeg nevnte fr jeg reiste ...

LONDON BABY

Da sitter jeg p flyet til London, og gjett om jeg gleder meg til komme fram! Har hatt nedtelling siden vi bestilte turen i januar, og kofferten har vrt pakket i flere uker, haha. Litt gira p ...

SIDE 13-20.OKTOBER

Etter en uke i Tyrkia er jeg hjemme i kalde Norge igjen. Selv om det har vrt deilig med ferie, er det alltid godt komme hjem. Utrolig hvor lei man blir av gjre ingenting og spise bare dritt...

HADE NORGE, HEI TYRKIA

Nr dere leser dette sitter jeg p flyet p vei til Tyrkia. I sommer bestemte Monica og jeg oss for at vi begge trengteen sydentur i hstferien, og etter en kjapp tur innom Ticket var flybilletter ...

BILDEDRYSS FRA BERLIN

Da har det gtt en uke siden Marie og jeg var i Berlin, og det er p tide fortelle litt om turen vr. Legger ved enhaug med bilder, med kort tekst under hvert bilde, slik at det ikke blir for kje...

NAMSOS 30.AUG - 2.SEPT

Her kommer ett lite innlegg fra Namsos-turen. Torsdag:Jeg kjrte hjemmefra i 10 tiden og var framme i Namsos rundt kl 13.30. Dro rett til HINT, hvor Marie gr skole, og der satt vi og ventet i to ...

NDALSNES 16-19.AUGUST

Her kommer ett lite innlegg fra de fire dagene jeg var i ndalsnes og beskte Heidi. Se det ste kortet jeg fikk da jeg kom (det var enda stere p innsiden med masse tekst):D Og ikke minst, trnd...

KBENHAVN DAG 6 - ATTRAKSJONER

Den sjette og siste dagen vr i Kbenhavn brukte vi til utforske turistattraksjoner. Flyet vrt gikk ikke fr sent p kveldens vi hadde god tid til se det vi ville. Desverre var ikke vrgudene...

KBENHAVN DAG 4

Denne dagen vknet vi begge opp reduserte etter grsdagens festligheter. Sovet over frokosten hadde vi ogsgjort, s det gjorde jo alt bare enda vrre. Sto opp s fort vi rakk og gikk til Frederiks...

KBENHAVN DAG 3

Onsdagsmorgenen vknet vi til et knallbra vr, med sol og hy temperatur. Hadde vi visst p forhnd at dagenskulle bli s fin, hadde vi lett kjpt oss badety, funnet oss en strand og hoppet i vann...

KBENHAVN DAG 2

Veldig takknemmelige for at vi ikke dro ut dagen fr, vknet vi opp glade og opplagte p tirsdagsmorgenen,klare for en dag i Kbenhavns shoppinggater! Kan jo med en gang si at jeg innen ett par tim...

KBENHAVN DAG 1

Mandag 2.juli ankom Mariebestis og jeg hotellet vrt i Kbenhavn, s sent som rundt midnatt. Planen var drarett ut p livet, men begge var helt utslitte etter reisen, s vi gikk til Mc Donald's (...

KBENHAVN-TUR I BOKS

(Innlegget ble skrevet i gr, men pga tekniske problemer hos blogg.no fikk jeg ikke postet det fr i dag) Da er rets (frste) ferietur i sommer i boks. 2-7.Juli reiser jeg til Kbenhavn sammen me...

OSLO 21-23.OKTOBER

Da vi forrige fredag kom tilbake til Norge etter Praha-turen, dro jeg ikke tilbake p skolen. Heidi og jeg tok oss ei Oslo-helg, noe som var kjempekoslig! Vi l p Comfort Hotel Xpress, et veldig f...

ROADTRIP TIL STERSUND

Tidligere i kveld kom jeg som sagt hjem fra en knallbra roadtrip til stersund sammen med Helenebestis og Sandra. Disse jentene er de mest tullete personene jeg kjenner (utenom deg Jens), s det ha...

ROADTRIP!

Da drar jeg p roadtrip til stersund sammen med Helenebestis og Sandra! Er hjemme igjen p torsdag, forhpentligvis med mange morsomme bilder dele med dere:) stersund ligger 27 mil unna Trondh...

I LOVE LONDON

Da vi kom hjem fra pub-besket var vi begge helt utslitt og trtt. Bestemte oss for g ned i hotellobbyen for sjekke Facebook. Etter en time klistret foran pc-skjermenvar vi plutselig ikke trtt...

LONDON DAG 3

Lrdag var vr siste dag i denne herlige byen, og den ville vi utnyttebest mulig. Vi startet dagen med shopping (ikke at vi fant s mye) iOxford Street. Var blant annet innom Primark, som selvflge...

GOING OUT IN LONDON?

Marie og jeg dro ut torsdag og fredag da vi var i London. Marie hadde ftt tipsav ei venninne om dra p TigerTiger, s det var den frste klubben vi testetut. Likte oss s godt der ptorsdagskvel...

LONDON DAG 2

Til tross for heftig festing p TigerTiger torsdag kveld, og 4 timer med svn(vi hadde nach p hotellrommet med to dansker, s det ble veldig sent), var vi oppe i 9 tidenfredag morgen. En time sene...

LONDON DAG 1

Klokka 10:15 torsdag morgen skulle Mariebestis og jeg ta flyet til Gatwick, London.Flyet ble selvflgelig utsatt, og vi kom oss ikke avgrde fr klokka 12:45. Vi haddeikke srlig god tid i London i...

LONDON 7-10.JULI

Endelig har dagen kommet. I dag reiser Mariebestis og jeg til London, ogblir der til sndag. Dette kommer uten tvil til bli ei kjempebra helg! Her er en liten oversikt over hvilke planer vi har ...

AGDENES 11-13.JUNI

Kom hjem fra hyttetur for3-4 timer siden,men blogg.no har ikke virket fr n. Lrdag: Kjrte rett fra jobb og ankom Agdenes i 16 tiden. Vi slappet av litt, frTrine var snill og hjalp meg ...

HYTTETUR TIL AGDENES

God morgen:) Jeg blir straks plukket opp av Trine for dra p jobb. Jobber fra 10-14, og etter det setter Trine og jeg kursen mot hytta hennes p Agdenes. Har aldri vrt derfr s jeg gleder meg t...

Kom over et bilde fra Gran Canaria turen som jeg har glemt poste. Nina, mamma og meg. Glad i dere!<3

HADE SPANIA, HEI NORGE

God morgen:) Sitter nede i resepsjonen paa hotellet og venter paa at bussen som skal kjre oss til flyplassen skal komme. Klokka er 10:00 og den gaar ikke fr 11:30, saa det er ei stund aa vente. F...

ATLANTICO SHOPPING CENTER

Skulle som sagt paa Atlantico Shopping Center i dag. Kom hjem derfra for en times tid siden. Senteret var helt okei, klesbutikkene var ikke noe aa skryte av (BikBok in my <3), men fikk kj`ptnoen...

GRAN CANARIA DAG 5

God kveld:) Har hatt nok en haerlig dag her paa Gran Canaria. I forrige innlegg skrev jeg at det var overskyet, saa derfor dro vi og spilte tennis i en time. Sola dukka opp med en gang vi begynte a...

GRAN CANARIA DAG 4

(Tirsdag) Hele dagen gikk med til soling. Paa kvelden var vi bare paa hotellet. Paa scenen i baren/resturanten arrangeres det konkurranser og diverse hver kveld, og i gaar var det konkurranse. Den...

GRAN CANARIA DAG 3

Veldig kreative overskrifter jeg bruker, men fant ut at det blir mer oversiktlig aa gjre det saann. Dagen i dag har selvflgelig gaatt med til soling. Det som er saa godt her nede er at det blaase...

GRAN CANARIA DAG 2

Sto opp klokka8 i morgest og gikk rett til bassengomraadet for aalegge handduker paa solsengene. Etter og ha spist frokostvar planen og sole oss, mendet var overskyet, saaNina og jeg leide oss tenn...

GRAN CANARIA DAG 1

Etter seks lange timer paa flyet kom vi endelig fram til Las Palmas. Derfra ble det en busstur paa rundt tjue minutter fr vi kom fram til hotellet vaart. Var vel fremme rundt 14:30, spansk tid. Et...

TRONDHEIM - GRAN CANARIA 2-9.APRIL

Klokka er 4 og jeg har nettopp sttt opp. Har sovet rundt tre timer i natt, s er rimelig trtt. Det er kanskje like greit, med tanke p den lange flyturen jeg har i vente.Klokka 07:30 tar jeg flye...

LONDON BABY

Det er svidt jeg klarer trykke p tastaturet, hopper snart i taket av glede. Mariebestis og jeg har nemlig akkurat bestilt oss London tur til sommeren, er s gira! Har vrt i London en gang fr,...

190211

Da er vi tilbake p Catosenteret, etter en hel dag i Oslo. Fttene mine dr snart av smerter, var s smart og brukte Acne skoene mine, noe jeg aldri skulle ha gjort. Var nre p at jeg mtte kjpe ...

OSLO I DAG

Oversized topp og ugleredobberGinaTricot Never Denim Jeans BikBokGood morning:) Kom akkurat opp p rommet etter og ha vrt nede og spist frokost. Om ei lita stund setter vi oss p toget mot Oslo, ...

MEXICANSK AFTEN

I kveld er det Mexicans aften p senteret. Vi kom nettopp tilbake p rommet etter middagen, som selvflgelig bestod av taco og nachos. Elsker nachos! Fikk utdelt ste hatter og bordene var pyntet...

GOD MORGEN

Sto opp klokka 8 i dag, og var utrolig trtt, selv om jeg la meg tidlig i gr. Sitter og ser Vampire Diaries n, men om en halvtime skal jeg ta bussen/toget inn til Moss. M jo finne p noe mens He...

FRAMME I SON

Kl 12:15 Da har jeg kommet meg fram til Son. Var frste gang jeg tok fly alene s var litt nervs, men det hadde jeg ingen grunn til, det gikk kjempbra. Hadde p forhnd sjekka busstider og navnp...

TRONDHEIM - OSLO/RYGGE

God morgen:)Skal snart sette kursen mot Vrnes, hvor flyet til Oslo/Rygge gr klokka 08:35.Reiser ned dit for beske Helenebestis, som har vrt i Son/Moss hele mneden. En perfekt start p vinter...

SPANIA I APRIL

For noen uker siden skrev jeg et innlegg om at jeg skulle reise til Egypt 9.april. De fleste har sikkert ftt med seg om hva som skjer der nede n. I gr fikk mamma mail om at reisen vr var kansel...

JEG SKAL TIL EGYPT!

Ja, du leste riktig. Mamma, Nina og jeg bestilte tur til Egypt tidligere i kveld. Nrmere bestemt Hilton Sharks Bay Resort, i Sharm El Sheik, et 4-stjernes hotell med all inclusive. Reiser 9.april ...

GLEDER MEG TIL VINTERFERIEN, JEG..

He-he, kanskje litt tidlig snakke om den, tenker dere vel n. Det er forsvidt sant, men faktisk har jeg bare 23 skoledager (om jeg telte riktig) igjen fr vinterferien. Grunnen til at jeg gleder...

NAMSOS BY NIGHT

Tidligere i kveld fant vi ut at vi ikke bare kunne sitte inne foran tven hele kvelden, s da tok vi fram speilreflekskameraet mitt og tok bilder, bde inne og ute. Smarta skulle ta p solpudder fo...

DAFFEKVELD

I kveld har det vrt daffing p hyt niv. <3Har tent to lys i dag; Ett for Regine Stokke, som dde av diagnosen MDS/AMLfor 1 r siden, og ett for Maren, som skulle fylt 19 r i dag. HVIL I FRE...

NAMSOS BY DAY

Mens Marie var p skolen tok jeg meg en aldri s lite kjretur. Frst og fremst for fylle opp Statoil-koppen min med kakao (tror jeg begynner bli forkjla), men ogs for ta bilder, med speilr...

VEL FREMME I NAMSOS

Jeg kom meg til Namsos i gr, uten problemer. Kjreturen p tre timer er kanskje litt kjedelig alene, men jeg er faktisk ganske glad i kjre, s det gikk greit. Var framme i 17:30 tiden og da ble...

HELGA I NAMSOS

Da har jeg kommet meg hjem til Klbu igjen, og tenkte jeg skulle dele bildene fra helga med dere:) FREDAG: Outfit: Kjole(iflge nelly..) fra Nelly.com, blazer fra Only + svarte pumps fra DinSko...

10.10.10

Heihei:) P fredagen skulle vi som sagt ut p livet i Namsos, hvilket frte tilat vi l som to slakt i senga hele grsdagen. Ikke fr i 15 tiden sto vi oppog dusja, spiste middag, og begynte s sm...

071010

Heihei:) Ble til at jeg tok med meg pc og mobilt bredbnd, s da blir det littblogging herfra likevel. Kom fram hit ca. klokka 16, etter tre timers kjring.Mtte Mariebestis og dro rett til hybelen...

KLAR FOR REISE NORDOVER

GOD MORGEN:) Skal straks kjre til skolen, hvor jeg skal vre fra 09:05til 14:25. Deretter setter jeg kursen nordover, nrmere bestemt Namsos,for og beske Mariebestis. Gleder meg til se hvordan h...

Gjesteinnlegg fra Helenebestis!

Hei alle blogglesere! Som dere sikkert har ftt med dere er Hanne dratt til Kreta, hun dro i gr kveld og skal vre et par uker.Jeg har akkurat snakket med henne, og hun ligger koser seg i tropeva...

2 UKER..

Jepp, n er det bare 14 dager igjen til jeg reiser til Kreta, gleder meg! Var der sommerenfor to r siden, og skal p akkurat samme plass i r, Hotel Troulakis Village p Platanias.N som jeg er 18...

ROADTRIP MOLDE DEL 4 - INNKJP

Heia. Da vi sto opp i morgest var det utrolig varmt ute, men ikke noe sol, s vidroppa badinga i Kringstadbukta, og kjrte heller rett hjem. Kom fram for en timestid siden og n ligger jeg bare i s...

ROADTRIP MOLDE DEL 3 - DAG 2

Da er vi tilbake p hotellrommet igjen, etter ha vrt og spist p Egon samtsett Twilight p kino. Herregud, kjempebra film! Men, slutten likte jeg ikke.. Blir altfor lenge vente til neste film ...

ROADTRIP MOLDE DEL 2 - DAG 1

Jens og Helene. Her har vi akkurat kommet frem til hotellet.Det lille ste rommet vrt, som btw er helt rassert.Speilbilde<3Aker Stadion er vr nrmeste nabo.Bor i 12.etasje, s har en fin utsik...

ROADTRIP MOLDE DEL 1 - KJRETUREN

Stoppa p Sunndalsra og hadde en matpause p rundt 30 minutter. Vret var upklagelig, s vi satte oss ned p en benk ved en lekeplass, veldig koslig.HAHA.

REISEFEBER

Burde egentlig ha lagt meg, med tanke p at jeg skal kjre spass langt i morgen,men jeg er s gira s kommer ikke til fsove med det frste uansett. N er det bare8timer til avreise (kjrer kl 0...

N sitter vi p kinoen i Sandvika, klare for se 17 Again, med Zac kjekken:D Har tatt bilder s legger ut de nr jeg kommer "hjem"

n ser vi film p pcen, the departed. Tida har gtt kjempefort, kanskje ikke s rart, vi har tross alt med oss 6 blader. Er ved hunderfossen snart, har vel igjen 3 timer fr vi er fremme!

Mobilblogg. N er vi p toget p vei mot hovedstaden. Sitter baklengs, noe jeg ikke er srlig begeistra for, men men. Er ikke trdlst nett her men skal prve oppdatere med mobilblogg!

I'M BACK!

Ja, n er det noen dager siden jeg har blogga ordentlig, s vet ikke helt hva jeg skal skrive. Mandag 6.Oktober dro Mamma og jeg til Lillehammer, p jentetur. Hotellet vi l p heter FirstHotel Bre...

STORKOSER MEG P LILLEHAMMER

N sitter jeg p hotellet, ganske sliten etter en dag med 5 timers kjring, og noen timer med shopping. Har under 5 minutter igjen p dataen, s rekker ikke noe langt innlegg. Kan si s mye som at ...

LITE INNLEGG FR JEG DRAR

Svidt jeg rekker og skrive noe n. Reiser til Lillehammer om noen f strakser! Skulle liksom slengemed et outfitbilde, men jeg finner ikke bildet, s skjrings. N m jeg stikke, vi blogges :)HANNE

Bilder fra Kreta turen :)

Marianne og meg p Astrea. Strawberry Daiquri = NAMMeg p Vrnes, fr vi dro til KretaMonica p SplendeedKlbu gjengen p Astrea, en resturant oppe i gammelbyenMonica og jeg koser oss i solen, en a...

Shopping p Kreta/Tax Free/Flyet

Chanel og Burburry pengbok Louis Vuitton belteSvart og lilla Lacoste :))St liten shorts jeg kjpte meg siste kvelden Puma shortssom de bare hadde igjenXS og L av, tror du ikke jeg kjpte L da, pga...

Kreta, 5-19.Juli

5.Juli dro vi til Kreta. Vi var s mange som 12 personer fra Klbu som dro sammen. Etter mye tull og styr p Vrnes angende billetter osv(min familie bare), kom vi oss endelig i vei til Kreta, nr...

3 days left

N er det bare 3 dager igjen til jeg drar til Kreta. Gud som jeg gleder meg!Flyet gr ca kl 18:00 p lrdagen, blir lenge og vente det ja. Meen, den somventer p noe godt, venter ikke forgjeves, ik...