Reiser

SHOPPING I LONDON

Tenkte bare å vise dere innkjøpene mine fra London - det ble alt fra sokker og undertøy til treningsklær og fine partytopper. Litt av hvert altså, og jeg er veldig fornøyd. Kunne lett ha shoppet my...

LONDON 10-13.APRIL

Da er jeg hjemme igjen etter en super tur til London. Kom hjem natt til mandag og gårsdagen gikkmed til jobb og utpakking, så jeg har ikke rukket å blogge noe før nå. Som jeg nevnte før jeg reiste ...

LONDON BABY

Da sitter jeg på flyet til London, og gjett om jeg gleder meg til å komme fram! Har hatt nedtelling siden vi bestilte turen i januar, og kofferten har vært pakket i flere uker, haha. Litt gira på å...

SIDE 13-20.OKTOBER

Etter en uke i Tyrkia er jeg hjemme i kalde Norge igjen. Selv om det har vært deilig med ferie, er det alltid godt å komme hjem. Utrolig hvor lei man blir av å gjøre ingenting og å spise bare dritt...

HADE NORGE, HEI TYRKIA

Når dere leser dette sitter jeg på flyet på vei til Tyrkia. I sommer bestemte Monica og jeg oss for at vi begge trengteen sydentur i høstferien, og etter en kjapp tur innom Ticket var flybilletter ...

BILDEDRYSS FRA BERLIN

Da har det gått en uke siden Marie og jeg var i Berlin, og det er på tide å fortelle litt om turen vår. Legger ved enhaug med bilder, med kort tekst under hvert bilde, slik at det ikke blir for kje...

NAMSOS 30.AUG - 2.SEPT

Her kommer ett lite innlegg fra Namsos-turen. Torsdag:Jeg kjørte hjemmefra i 10 tiden og var framme i Namsos rundt kl 13.30. Dro rett til HINT, hvor Marie går skole, og der satt vi og ventet i to ...

ÅNDALSNES 16-19.AUGUST

Her kommer ett lite innlegg fra de fire dagene jeg var i Åndalsnes og besøkte Heidi. Se det søte kortet jeg fikk da jeg kom (det var enda søtere på innsiden med masse tekst):D Og ikke minst, trønd...

KØBENHAVN DAG 6 - ATTRAKSJONER

Den sjette og siste dagen vår i København brukte vi til å utforske turistattraksjoner. Flyet vårt gikk ikke før sent på kveldenså vi hadde god tid til å se det vi ville. Desverre var ikke værgudene...

KØBENHAVN DAG 4

Denne dagen våknet vi begge opp reduserte etter gårsdagens festligheter. Sovet over frokosten hadde vi ogsågjort, så det gjorde jo alt bare enda værre. Sto opp så fort vi rakk og gikk til Frederiks...

KØBENHAVN DAG 3

Onsdagsmorgenen våknet vi til et knallbra vær, med sol og høy temperatur. Hadde vi visst på forhånd at dagenskulle bli så fin, hadde vi lett kjøpt oss badetøy, funnet oss en strand og hoppet i vann...

KØBENHAVN DAG 2

Veldig takknemmelige for at vi ikke dro ut dagen før, våknet vi opp glade og opplagte på tirsdagsmorgenen,klare for en dag i Københavns shoppinggater! Kan jo med en gang si at jeg innen ett par tim...

KØBENHAVN DAG 1

Mandag 2.juli ankom Mariebestis og jeg hotellet vårt i København, så sent som rundt midnatt. Planen var å drarett ut på livet, men begge var helt utslitte etter reisen, så vi gikk til Mc Donald's (...

KØBENHAVN-TUR I BOKS

(Innlegget ble skrevet i går, men pga tekniske problemer hos blogg.no fikk jeg ikke postet det før i dag) Da er årets (første) ferietur i sommer i boks. 2-7.Juli reiser jeg til København sammen me...

OSLO 21-23.OKTOBER

Da vi forrige fredag kom tilbake til Norge etter Praha-turen, dro jeg ikke tilbake på skolen. Heidi og jeg tok oss ei Oslo-helg, noe som var kjempekoslig! Vi lå på Comfort Hotel Xpress, et veldig f...

ROADTRIP TIL ØSTERSUND

Tidligere i kveld kom jeg som sagt hjem fra en knallbra roadtrip til Østersund sammen med Helenebestis og Sandra. Disse jentene er de mest tullete personene jeg kjenner (utenom deg Jens), så det ha...

ROADTRIP!

Da drar jeg på roadtrip til Østersund sammen med Helenebestis og Sandra! Er hjemme igjen på torsdag, forhåpentligvis med mange morsomme bilder å dele med dere:) Østersund ligger 27 mil unna Trondh...

I LOVE LONDON

Da vi kom hjem fra pub-besøket var vi begge helt utslitt og trøtt. Bestemte oss forå gå ned i hotellobbyen for å sjekke Facebook. Etter en time klistret foran pc-skjermenvar vi plutselig ikke trøtt...

LONDON DAG 3

Lørdag var vår siste dag i denne herlige byen, og den ville vi utnyttebest mulig. Vi startet dagen med shopping (ikke at vi fant så mye) iOxford Street. Var blant annet innom Primark, som selvfølge...

GOING OUT IN LONDON?

Marie og jeg dro ut torsdag og fredag da vi var i London. Marie hadde fått tipsav ei venninne om å dra på TigerTiger, så det var den første klubben vi testetut. Likte oss så godt der påtorsdagskvel...

LONDON DAG 2

Til tross for heftig festing på TigerTiger torsdag kveld, og 4 timer med søvn(vi hadde nach på hotellrommet med to dansker, så det ble veldig sent), var vi oppe i 9 tidenfredag morgen. En time sene...

LONDON DAG 1

Klokka 10:15 torsdag morgen skulle Mariebestis og jeg ta flyet til Gatwick, London.Flyet ble selvfølgelig utsatt, og vi kom oss ikke avgårde før klokka 12:45. Vi haddeikke særlig god tid i London i...

LONDON 7-10.JULI

Endelig har dagen kommet. I dag reiser Mariebestis og jeg til London, ogblir der til søndag. Dette kommer uten tvil til å bli ei kjempebra helg! Her er en liten oversikt over hvilke planer vi har ...

AGDENES 11-13.JUNI

Kom hjem fra hyttetur for3-4 timer siden,men blogg.no har ikke virket før nå. Lørdag: Kjørte rett fra jobb og ankom Agdenes i 16 tiden. Vi slappet av litt, førTrine var snill og hjalp meg ...

HYTTETUR TIL AGDENES

God morgen:) Jeg blir straks plukket opp av Trine for å dra på jobb. Jobber fra 10-14, og etter det setter Trine og jeg kursen mot hytta hennes på Agdenes. Har aldri vært derfør så jeg gleder meg t...

Kom over et bilde fra Gran Canaria turen som jeg har glemt å poste. Nina, mamma og meg. Glad i dere!<3

HADE SPANIA, HEI NORGE

God morgen:) Sitter nede i resepsjonen paa hotellet og venter paa at bussen som skal kj´re oss til flyplassen skal komme. Klokka er 10:00 og den gaar ikke f´r 11:30, saa det er ei stund aa vente. F...

ATLANTICO SHOPPING CENTER

Skulle som sagt paa Atlantico Shopping Center i dag. Kom hjem derfra for en times tid siden. Senteret var helt okei, klesbutikkene var ikke noe aa skryte av (BikBok in my <3), men fikk kj`ptnoen...

GRAN CANARIA DAG 5

God kveld:) Har hatt nok en haerlig dag her paa Gran Canaria. I forrige innlegg skrev jeg at det var overskyet, saa derfor dro vi og spilte tennis i en time. Sola dukka opp med en gang vi begynte a...

GRAN CANARIA DAG 4

(Tirsdag) Hele dagen gikk med til soling. Paa kvelden var vi bare paa hotellet. Paa scenen i baren/resturanten arrangeres det konkurranser og diverse hver kveld, og i gaar var det konkurranse. Den...

GRAN CANARIA DAG 3

Veldig kreative overskrifter jeg bruker, men fant ut at det blir mer oversiktlig aa gj´re det saann. Dagen i dag har selvf´lgelig gaatt med til soling. Det som er saa godt her nede er at det blaase...

GRAN CANARIA DAG 2

Sto opp klokka8 i morgest og gikk rett til bassengomraadet for aalegge handduker paa solsengene. Etter og ha spist frokostvar planen og sole oss, mendet var overskyet, saaNina og jeg leide oss tenn...

GRAN CANARIA DAG 1

Etter seks lange timer paa flyet kom vi endelig fram til Las Palmas. Derfra ble det en busstur paa rundt tjue minutter f´r vi kom fram til hotellet vaart. Var vel fremme rundt 14:30, spansk tid. Et...

TRONDHEIM - GRAN CANARIA 2-9.APRIL

Klokka er 4 og jeg har nettopp stått opp. Har sovet rundt tre timer i natt, så er rimelig trøtt. Det er kanskje like greit, med tanke på den lange flyturen jeg har i vente.Klokka 07:30 tar jeg flye...

LONDON BABY

Det er såvidt jeg klarer å trykke på tastaturet, hopper snart i taket av glede. Mariebestis og jeg har nemlig akkurat bestilt oss London tur til sommeren, er så gira! Har vært i London en gang før,...

190211

Da er vi tilbake på Catosenteret, etter en hel dag i Oslo. Føttene mine dør snart av smerter, var så smart og brukte Acne skoene mine, noe jeg aldri skulle ha gjort. Var nære på at jeg måtte kjøpe ...

OSLO I DAG

Oversized topp og ugleøredobberGinaTricot Never Denim Jeans BikBokGood morning:) Kom akkurat opp på rommet etter og ha vært nede og spist frokost. Om ei lita stund setter vi oss på toget mot Oslo, ...

MEXICANSK AFTEN

I kveld er det Mexicans aften på senteret. Vi kom nettopp tilbake på rommet etter middagen, som selvfølgelig bestod av taco og nachos. Elsker nachos! Fikk utdelt søte hatter og bordene var pyntet...

GOD MORGEN

Sto opp klokka 8 i dag, og var utrolig trøtt, selv om jeg la meg tidlig i går. Sitter og ser Vampire Diaries nå, men om en halvtime skal jeg ta bussen/toget inn til Moss. Må jo finne på noe mens He...

FRAMME I SON

Kl 12:15 Da har jeg kommet meg fram til Son. Var første gang jeg tok fly alene så var litt nervøs, men det hadde jeg ingen grunn til, det gikk kjempbra. Hadde på forhånd sjekka busstider og navnpå...

TRONDHEIM - OSLO/RYGGE

God morgen:)Skal snart sette kursen mot Værnes, hvor flyet til Oslo/Rygge går klokka 08:35.Reiser ned dit for å besøke Helenebestis, som har vært i Son/Moss hele måneden. En perfekt start på vinter...

SPANIA I APRIL

For noen uker siden skrev jeg et innlegg om at jeg skulle reise til Egypt 9.april. De fleste har sikkert fått med seg om hva som skjer der nede nå. I går fikk mamma mail om at reisen vår var kansel...

JEG SKAL TIL EGYPT!

Ja, du leste riktig. Mamma, Nina og jeg bestilte tur til Egypt tidligere i kveld. Nærmere bestemt Hilton Sharks Bay Resort, i Sharm El Sheik, et 4-stjernes hotell med all inclusive. Reiser 9.april ...

GLEDER MEG TIL VINTERFERIEN, JEG..

He-he, kanskje litt tidlig å snakke om den, tenker dere vel nå. Det er forsåvidt sant, men faktisk har jeg bare 23 skoledager (om jeg telte riktig) igjen før vinterferien. Grunnen til at jeg gleder...

NAMSOS BY NIGHT

Tidligere i kveld fant vi ut at vi ikke bare kunne sitte inne foran tven hele kvelden, så da tok vi fram speilreflekskameraet mitt og tok bilder, både inne og ute. Smarta skulle ta på solpudder fo...

DAFFEKVELD

I kveld har det vært daffing på høyt nivå. <3Har tent to lys i dag; Ett for Regine Stokke, som døde av diagnosen MDS/AMLfor 1 år siden, og ett for Maren, som skulle fylt 19 år i dag. HVIL I FRE...

NAMSOS BY DAY

Mens Marie var på skolen tok jeg meg en aldri så lite kjøretur. Først og fremst for å fylle opp Statoil-koppen min med kakao (tror jeg begynner å bli forkjøla), men også for å ta bilder, med speilr...

VEL FREMME I NAMSOS

Jeg kom meg til Namsos i går, uten problemer. Kjøreturen på tre timer er kanskje litt kjedelig alene, men jeg er faktisk ganske glad i å kjøre, så det gikk greit. Var framme i 17:30 tiden og da ble...

HELGA I NAMSOS

Da har jeg kommet meg hjem til Klæbu igjen, og tenkte jeg skulle dele bildene fra helga med dere:) FREDAG: Outfit: Kjole(ifølge nelly..) fra Nelly.com, blazer fra Only + svarte pumps fra DinSko...

10.10.10

Heihei:) På fredagen skulle vi som sagt ut på livet i Namsos, hvilket førte tilat vi lå som to slakt i senga hele gårsdagen. Ikke før i 15 tiden sto vi oppog dusja, spiste middag, og begynte så små...

071010

Heihei:) Ble til at jeg tok med meg pc og mobilt bredbånd, så da blir det littblogging herfra likevel. Kom fram hit ca. klokka 16, etter tre timers kjøring.Møtte Mariebestis og dro rett til hybelen...

KLAR FOR Å REISE NORDOVER

GOD MORGEN:) Skal straks kjøre til skolen, hvor jeg skal være fra 09:05til 14:25. Deretter setter jeg kursen nordover, nærmere bestemt Namsos,for og besøke Mariebestis. Gleder meg tilå se hvordan h...

Gjesteinnlegg fra Helenebestis!

Hei alle blogglesere! Som dere sikkert har fått med dere er Hanne dratt til Kreta, hun dro i går kveld og skal være et par uker.Jeg har akkurat snakket med henne, og hun liggerå koser seg i tropeva...

2 UKER..

Jepp, nå er det bare 14 dager igjen til jeg reiser til Kreta, gleder meg! Var der sommerenfor to år siden, og skal på akkurat samme plass i år, Hotel Troulakis Village på Platanias.Nå som jeg er 18...

ROADTRIP MOLDE DEL 4 - INNKJØP

Heia. Da vi sto opp i morgest var det utrolig varmt ute, men ikke noe sol, så vidroppa badinga i Kringstadbukta, og kjørte heller rett hjem. Kom fram for en timestid siden og nå ligger jeg bare i s...

ROADTRIP MOLDE DEL 3 - DAG 2

Da er vi tilbake på hotellrommet igjen, etter å ha vært og spist på Egon samtsett Twilight på kino. Herregud, kjempebra film! Men, slutten likte jeg ikke.. Blir altfor lenge å vente til neste film ...

ROADTRIP MOLDE DEL 2 - DAG 1

Jens og Helene. Her har vi akkurat kommet frem til hotellet.Det lille søte rommet vårt, som btw er helt rassert.Speilbilde<3Aker Stadion er vår nærmeste nabo.Bor i 12.etasje, så har en fin utsik...

ROADTRIP MOLDE DEL 1 - KJØRETUREN

Stoppa på Sunndalsøra og hadde en matpause på rundt 30 minutter. Været var upåklagelig, så vi satte oss ned på en benk ved en lekeplass, veldig koslig.HAHA.

REISEFEBER

Burde egentlig ha lagt meg, med tanke på at jeg skal kjøre såpass langt i morgen,men jeg er så gira så kommer ikke til å fåsove med det første uansett. Nå er det bare8timer til avreise (kjører kl 0...

Nå sitter vi på kinoen i Sandvika, klare for å se 17 Again, med Zac kjekken:D Har tatt bilder så legger ut de når jeg kommer "hjem"

nå ser vi film på pcen, the departed. Tida har gått kjempefort, kanskje ikke så rart, vi har tross alt med oss 6 blader. Er ved hunderfossen snart, har vel igjen 3 timer før vi er fremme!

Mobilblogg. Nå er vi på toget på vei mot hovedstaden. Sitter baklengs, noe jeg ikke er særlig begeistra for, men men. Er ikke trådløst nett her men skal prøve å oppdatere med mobilblogg!

I'M BACK!

Ja, nå er det noen dager siden jeg har blogga ordentlig, så vet ikke helt hva jeg skal skrive. Mandag 6.Oktober dro Mamma og jeg til Lillehammer, på jentetur. Hotellet vi lå på heter FirstHotel Bre...

STORKOSER MEG PÅ LILLEHAMMER

Nå sitter jeg på hotellet, ganske sliten etter en dag med 5 timers kjøring, og noen timer med shopping. Har under 5 minutter igjen på dataen, så rekker ikke noe langt innlegg. Kan si så mye som at ...

LITE INNLEGG FØR JEG DRAR

Såvidt jeg rekker og skrive noe nå. Reiser til Lillehammer om noen få strakser! Skulle liksom slengemed et outfitbilde, men jeg finner ikke bildet, så skjærings. Nå må jeg stikke, vi blogges :)HANNE

Bilder fra Kreta turen :)

Marianne og meg på Astrea. Strawberry Daiquri = NAMMeg på Værnes, før vi dro til KretaMonica på SplendeedKlæbu gjengen på Astrea, en resturant oppe i gammelbyenMonica og jeg koser oss i solen, en a...

Shopping på Kreta/Tax Free/Flyet

Chanel og Burburry pengbok Louis Vuitton belteSvart og lilla Lacoste :))Søt liten shorts jeg kjøpte meg siste kvelden Puma shortssom de bare hadde igjenXS og L av, tror du ikke jeg kjøpte L da, pga...

Kreta, 5-19.Juli

5.Juli dro vi til Kreta. Vi var så mange som 12 personer fra Klæbu som dro sammen. Etter mye tull og styr på Værnes angående billetter osv(min familie bare), kom vi oss endelig i vei til Kreta, nær...

3 days left

Nå er det bare 3 dager igjen til jeg drar til Kreta. Gud som jeg gleder meg!Flyet går ca kl 18:00 på lørdagen, blir lenge og vente det ja. Meen, den somventer på noe godt, venter ikke forgjeves, ik...